Pages

10 April 2010

update....

pagi ni bgn pagi aku dikejutkan oleh si kakak yang bgn2 jer nak andi..andi..(mandi)...rupanya dia dah bgn siap buang baju ngan suar lagi..ishh...ishhh...

pas siap2 semua...aktiviti hujung minggu (kalau hubby tak keja la)...g breakfast kat luar..minggu ni aku kena checkup..patutunya 1 April tu..tp tak berkesempatan....
pas breakfast kat mamak kitaorg pun gerak p klinik...tak ramai sgt tp tetap lama ok klinik ni..sebab doktor ni suka borak...
result 38 weeks pregnant..

berat baby : 2.6kg (melebihi berat kakak)
air ketuban : ok
berat mama : 75kg

aku ngadu kat doc yg aku selalu sakit sgt sebelah kanan...doc scan rupanya tgn kaki dia kat situ..heheh patutla rsa terbonjol jer...lutut/siku dia ok...

nama baby dah ada...kalu pompuan la..kalau lelaki masih mencari...

ok la...sekarang kul 6ptg nak mandi2 jap...si kakak sedang main sticker upin ipin lekat satu bdn ketika mak dia sedang berblog...hehehe..abah tak de kuar....



0 hugs for me: