Pages

14 January 2010

senarai barang...

dah nak masuk 7 bulan dah aku....kejap jer..bulan 4 dah mau bersalin...
barang2 baby ada yg kena beli balik..maklumlah masa najla tu memang pakai abis...so yg 2nd ni kena la beli balik...
setakat ni aku dah beli 2 pasang baju tidor (tangan pendek)...5 psang sarung tgn dan kaki...barut baby yg ready made...(masa najla dulu barut besaq sgt..tutup abis bdn dia..maklumlah najla kan kecik) yg ni aku beli yg saiz kecik punya....
yang perlu aku beli lagi:

- napkin
-baju tangan panjang
-romper byk2...(yg 2nd ni nak pakaikan rompers jer pastu bedung)
-tilam & bantal
-katil baby


ermmm..mcm tak byk dah..bulan ni dah boleh beli semua kot....
senang tak pyh pikir2 lagi nanti...tapi selalunya bila sampai jer kat department baby tu mesti ada jer brg lain yg aku angkut...tak tahan tgk..kiut2 sgt...
hehehehhe........

1 hugs for me:

alyyani said...

bagus la wanie prepare awal. mcm alya ni da 36weeks rasa banyak je barang tak beli lg. hhuhuu.. dulu masa 1st kemain semangat lg. ish2..

p/s : adik najla, girl ke boy?