Pages

25 November 2009

cuti-cuti malaysia...

sekarang ni aku dh bercuti..tp bkn saja2 cuti..my MIL ada operation..esok mlm baru gerak balik kedah..raya kat sana...




semlm sampai dlm kul 3 mcm tu..g hospital ipoh jap settel my FIL punya hal plak....sampai umah mak..dlm kul 5 mcmtu la...aku punyala lapaqqqqq sgt...ajak my hubby g beli mknan..pusing2 batu gajah ada pasar malam kat town dia..so kitaorg pun terjah la pasar mlm tu...aku pelek sikit psr mlm ni sebab mkn cina pun ada jugak jual.


.
cina jual buah...



kat sini ada org jual ikan...syok jer aku tgk...

cina jual petai...


ni la gmr yg sempat aku snap..pelik plak org tgk aku amik gmr...kang diorg ingat aku wartawan plak...

0 hugs for me: