Pages

19 May 2009

kursus

sory guys...tak dapat nak hapdet...kursus arini...ni pun time rehat...cepat2 buat entry...takde apar pun cuma kelakar semalam dengan si najla...melukis dengan abah dia...siap tukar2 crayon lagi dengan abah dia...tak setahun lagi dah pandai pegang pensil...pastu...asyik nak memanjat sofa jer...

0 hugs for me: